Afdrukken

eDocs Training

Het gebruik van eDocs spreekt volledig voor zichzelf. Wanneer eDocs wordt gebruikt in een multi-user omgeving (netwerk), behoeft de installatie en autorisatie de nodige aandacht. Verder dient de inrichting van de rubriekenstructuur voldoende doordacht te zijn. Binnen deze structuur wordt vastgelegd waarover u gegevens wilt gaan bewaren. Te denken valt aan Belastingen, Klanten, Leveranciers enzovoorts. Vergelijk de rubrieken met uw ordners en de tabbladen daarin. Door de inrichting op de juiste manier aan te pakken maakt u maximaal gebruik van de mogelijkheden van eDocs. Daarom geven we altijd minimaal een introductiecursus waarin we de inrichting van uw eigen archief aanpakken. Daarmee hebt u direct een operationeel en goed doordacht archief beschikbaar waar uw medewerkers meteen mee weten om te gaan.
Indien u of uw organisatie behoefte heeft aan verdere ondersteuning bij het gebruik van het systeem, dan kunnen wij een voor uw organisatie passende training aanbieden. Naar uw wens kan deze training bij eDocs BV of, bij voorkeur, bij u worden gegeven.
Een basis training voor het gebruik van eDocs neemt 1 ½ a 2 uur in beslag.
Een standaard training omvat de volgende aandachtspunten:
 Inrichting rubrieken
 Zoekcriteria definiëren
 Scannen
 Werkvoorraad
 Verplaatsen documenten / herinrichten structuur
 Zoeken en bekijken van informatie
Ook kunnen wij een volledige training op maat aanbieden voor uw organisatie. Kosten voor deze training kunnen wij u vrijblijvend aanbieden.
Deze trainingen richten zich verder op o.a. onderstaande onderwerpen.
 Installatie
 Autorisatie en beveiliging
 Printen en mailen van documenten
 Workflowmogelijkheden

Het gebruik van eDocs spreekt volledig voor zichzelf. Wanneer eDocs wordt gebruikt in een multi-user omgeving (netwerk), behoeft de installatie en autorisatie de nodige aandacht. Verder dient de inrichting van de rubriekenstructuur voldoende doordacht te zijn. training-edocs-digitaal-archiverenBinnen deze structuur wordt vastgelegd waarover u gegevens wilt gaan bewaren. Te denken valt aan Belastingen, Klanten, Leveranciers enzovoorts.
Vergelijk de rubrieken met uw ordners en de tabbladen daarin. Door de inrichting op de juiste manier aan te pakken maakt u maximaal gebruik van de mogelijkheden van eDocs. Daarom geven we altijd minimaal een introductiecursus waarin we de inrichting van uw eigen archief aanpakken. Daarmee hebt u direct een operationeel en goed doordacht archief beschikbaar waar uw medewerkers meteen mee weten om te gaan.


Indien u of uw organisatie behoefte heeft aan verdere ondersteuning bij het gebruik van het systeem, dan kunnen wij een voor uw organisatie passende training aanbieden. Naar uw wens kan deze training bij eDocs BV of, bij voorkeur, bij u worden gegeven. Een basis training voor het gebruik van eDocs neemt 1 ½ a 2 uur in beslag.Een standaard training omvat de volgende aandachtspunten:

  • Inrichting rubrieken
  • Zoekcriteria definiëren
  • Scannen
  • Werkvoorraad
  • Verplaatsen documenten / herinrichten structuur
  •  Zoeken en bekijken van informatie 


Ook kunnen wij een volledige training op maat aanbieden voor uw organisatie. Kosten voor deze training kunnen wij u vrijblijvend aanbieden.Deze trainingen richten zich verder op o.a. onderstaande onderwerpen.
 

  • Installatie
  • Autorisatie en beveiliging
  • Printen en mailen van documenten
  • Workflowmogelijkheden

 

Op YouTube heeft eDocs een eigen filmkanaal waarop wij demonstratiefilmpjes plaatsen van eDocs.

Klik op bijgaande link om de YouTube filmpjes te bekijken.

eDocs op YouTube

Wat zeggen klanten?

  • "Al meer dan 12 jaar maken wij met veel genoegen gebruik van eDocs. Door de handige functionaliteiten is eDocs bij Zorgwerk een succes!"

    Zorgwerk Personeelsdiensten
  • “Wij gebruiken het programma nu ca. 8 jaar en zijn zeer tevreden. De eenvoud en de zoekmogelijkheden spreken ons erg aan.”

    Lau van Haren Coldstores BV
  • "Als je eenmaal gebruik maakt van digitale archivering, merk je wat voor een tijdwinst je hiermee kunt behalen! "

    Landsman en Teune Financieel Raadgevers
  • "eDocs BV is een prettige no-nonsens partner. Wij hebben eDocs zien uitgroeien naar een professionele maatwerkoplossing voor elk bedrijf."

    E. Dopierella, Jera-ICT Zelhem
  • "We gebruiken eDocs om onze documenten te scannen en archiveren. eDocs is een prettige leverancier, goed te bereiken als er vragen zijn."

    Ingrid Schilder, Ravo Fayat Group
  • "eDocs is een fijn scan- programma voor onze HAP.
    De informatie wordt snel en overzichtelijk in mappen geplaatst. Het werkt efficiënt."

    Huisartsenpraktijk Dijkhuis, Borne
  • “eDocs BV heeft een mooie omgeving gecreëerd met een koppeling tussen ANVA en eDocs. Processen lopen sneller, inzichtelijker en efficiënter.”

    De Wit Assurantiën, Stellendam
  • "Ons papieren archief wordt opgeruimd en digitaal verwerkt met eDocs. Een prachtig programma dat uitstekend geïntegreerd is met MicroHis."

    Huisartsenpraktijk Appelscha
  • "eDocs is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Informatie valt snel en eenvoudig te achterhalen. eDocs wint van het papierenarchief."

    Vanessa Croes, Pekaar Plastics BV
  • "Wij hier op de praktijk zijn erg tevreden over de samenspel van eDocs met Microhis. De gegevens van eDocs zijn via de patient in Microhis snel  oproepbaar."

    Huisarts J. Miedema, Spijkenisse
  • "Sanders Supermarkten gebruikt al jaren tevreden eDocs. Een buitengewoon gebruikersvriendelijk en stabiel archiveringssysteem"

    R. van Erven, Sligro Food Group Nederland B.V.
  • “Wat ideaal is eDocs toch. Je hoeft niet meer het archief in te duiken om iets op te zoeken. Wij hebben direct alle gegevens bij elkaar.”

    Loonbedrijf Oude Lashof