"Sanders Supermarkten gebruikt al jaren tevreden eDocs. Een buitengewoon gebruikersvriendelijk en stabiel archiveringssysteem"
Wat is eDocs?
eDocs is speciaal ontwikkeld voor het MKB van Nederland. Door de modulariteit kan eDocs gebruikt worden voor eenmanszaken, maar ook voor grote organisaties met veel gebruikers van de digitaal opgeslagen informatie.
In een organisatie gaat veel tijd verloren aan het beheer van documenten. Verwerken, opbergen, zoeken, kopiëren, faxen en noem maar op. Al deze fysieke handelingen kosten veel tijd en dus veel geld voor uw organisatie. Met eDocs hebt u alle documenten onder de knop van de computer en vindt u documenten in een fractie van de tijd die u nu in uw fysieke archief nodig hebt. Daarnaast kunt u alle soorten documenten eenvoudig en efficiënt bij elkaar opbergen, waardoor uw medewerkers over alle relevante informatie kunnen beschikken en dus sneller en makkelijker b.v. een klant te woord kunnen staan.
eDocs staat voor tijdbesparing en wij GARANDEREN u dat u de beperkte investering zeer snel terugverdiend hebt.
Gebruik van eDocs biedt een organisatie de mogelijkheid om alle, of gelimiteerde, inzage te geven aan lokale gebruikers, maar ook aan vertegenwoordigers onderweg of thuiswerkers. Kopiëren voor diverse belanghebbenden is nooit meer nodig.
Vanaf elke werkplek, maar ook vanuit huis of uw vakantiebestemming, kan toegang worden verkregen tot de relevante informatie. Denk hierbij aan HET NIEUWE WERKEN en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
eDocs wordt in de volgende uitvoeringen geleverd:
eDocs HOME Prive stukken archiveren op één werkplek
eDocs NET (Netwerk, ASP en Terminal Services oplossing, gebruiker georiënteerd)
Met eDocs is het mogelijk om alle binnengekomen post, centraal, automatisch in te laten lezen in zelf aan te maken postbakken. Hierbij kan gebruik worden gemaakt van een scanner met documentfeeder (ADF). Direct na verwerking van deze post staat het ter beschikking van iedereen die toegang heeft tot het archief (onderdeel).
eDocs is het ideale archiveringssysteem omdat het betaalbaar, snel en eenvoudig te gebruiken is.
Een organisatie die nu kiest voor digitaal archiveren kan morgen al starten.
Hoe meer documenten het archief bevat, hoe meer de efficiëntie van het systeem zal blijken.
eDocs kan zelf ingedeeld worden. De gebruiker bepaalt zelf de structuur waarin de gegevens worden opgeslagen. U kunt het archief in zijn geheel benaderen. Daarnaast bestaat ook de mogelijkheid om een masker over het archief heen te leggen waarbij u eerst een selectie maakt binnen het archief. Bij een huisartsen-archief kunt u eerst de patiënt selecteren. Daarna wordt het gehele dossier van deze patiënt getoond. Binnen dit ‘dossier’ kunt u dan middels de filters verder zoeken op documentnaam, indexering en zelfs de inhoud. Makelaars zoeken op huis, Notarissen op cliënt enzovoorts. Zonder meerkosten kunt u zelf, eenvoudig, definiëren hoe u uw archief wilt benaderen.
eDocs kenmerkt zich als het meest betaalbare professionele archiveringssysteem voor het MKB van Nederland met een gegarandeerd hoog rendement voor uw organisatie. Ook installatie, implementatie en training kunnen in korte tijd worden uitgevoerd. Daarmee zijn de implementatiekosten ook erg laag. Een installatie met inrichting en training wordt in 80% van de gevallen binnen een halve of één dag uitgevoerd. Updates kunt u eenvoudig (automatisch) zelf uitvoeren met onze OnlineUpdate module.