“Wij gebruiken het programma nu ca. 8 jaar en zijn zeer tevreden. De eenvoud en de zoekmogelijkheden spreken ons erg aan.”
Klanten van eDocs
eDocs BV heeft jarenlange kennis opgebouwd met betrekking tot ontwikkeling van archiveringsoplossingen.
De ontwikkeling van eDocs is ruim vijftien jaar geleden gestart en we blijven eDocs continue doorontwikkelen. Daarbij leggen we ons oor goed te luister bij onze (potentiële) klanten.
eDocs is een innovatieve organsiatie. Al sinds 2007 ontvangen wij continue WBSO subsidie van het Ministerie van Economische Zaken voor speurwerk op ICT gebied. Daarbij ontwikkelen wij professionele functionaliteit, bekend bij de grote leveranciers, die daarna ook betaalbaar zijn voor het MKB.
Het resultaat is dan ook een archiveringsoplossing die bij een zeer groot aantal organisaties, zonder maatwerk, direct te gebruiken is.
De flexibiliteit en eenvoud van eDocs is daarbij de drijfveer voor vele van onze klanten geweest om te kiezen voor dit archiveringssysteem. eDocs past zich aan uw manier van werken aan. U bepaalt hoe u wilt archiveren. Hierdoor ontstaat een herkenbare archiveringsomgeving waarin elke medewerker direct zijn weg vindt.
Laat u overtuigen van het gemak van eDocs, ook voor uw organisatie. Door eDocs te koppelen aan uw overige informatiesystemen vergroot u het gemak waarmee u later uw dossiers en daarbinnen de documenten terug kunt vinden.
eDocs wordt nu al gebruikt in de volgende branches:
Overheidsdiensten; Makelaars; ICT organisaties; Productiebedrijven; Handelsorganisaties; Bouwbedrijven; Beveiligingsbedrijven; Stichtingen en Verenigingen; Administratiekantoren; Leasemaatschappijen; Scholengemeenschappen.
eDocs heeft kant-en-klare oplossingen voor Financiële dienstverleners, Bewindvoerders, Huisartsen, Notarissen en advocatenkantoren. Hierbij worden niet alleen documenten gearchiveerd, maar ontstaat automatisch een herkenbare archiefstructuur en worden documenten middels automatische herkenning, workflow en automatische indexering snel en efficiënt gearchiveerd. Zodat u later niet hoeft te zoeken maar alles direct met een klik kunt VINDEN!
Enkele concrete klanten van eDocs:
- Notariskantoor Kroezen in Oldenzaal Dit notariskantoor maakt gebruik van Qu-Bis voor het Notariaat. Na afhandeling van een dossier worden de diverse onderwerpen gescheiden door herkenningsbladen. Op de Multifunctional tikt de assistente het dossiernummer in en de verdere archivering gebeurt volledig automatisch. Door de logging van de handelingen kun je altijd zien wie wanneer wat met een document/dossier heeft gedaan.
- Stichting Hulp-Centraal Amsterdam (Bewindvoering) Alle dossierstukken worden digitaal opgeslagen in een centraal archief. Met F3 kan elk dossier opgevraagd worden en met het Filter kan elk document op inhoud doorzocht worden.
- Universiteit Amsterdam - Universitair Medisch Centrum
- Universitair Medisch centrum Groningen
- Van Schie Advocatuur Schiphol-Rijk
- Uitzendbureau Zorgwerk Rotterdam
- Slokker Vastgoed
- Woningstichting De Marken in Schalkhaar
De Marken archiveert alle dossiers over de panden welke men in beheer heeft. Tevens wordt in andere archieven de overige bedrijfsdocumenten vastgelegd. Denk hierbij aan administratie, personeelsdossiers etc. - Assuratiekantoor John P. de Wit in Stellendam
Dit assurantiekantoor gebruikt eDocs in combinatie met ANVA, een assurantie/polis beheer systeem. De integratie is daarbij zover doorgevoerd dat men op termijn 3 FTE heeft kunnen uitsparen. In een tijd waarin marges in deze branche onder druk staan is het belangrijk om efficiënter te kunnen werken, zonder daarbij de dienstverlening achteruit te laten gaan.Bij deze organisaties is eDocs veelal zonder meerwerk geïnstalleerd en in al deze gevallen bleef het implementatietraject beperkt tot tussen de een en drie mandagen werk. Daarbij is ook een basistraining inbegrepen.
Indien u geïnteresseerd bent in digitaal archiveren, laat u dan vrijblijvend informeren door eDocs BV over de mogelijkheden voor u. Wij kunnen bogen op een zeer tevreden klantenkring.
WIJ KENNEN GEEN ONTEVREDEN KLANTEN.