Afdrukken

ANVA

Assurantietussenpersoon Kiest eDocs met ANVA

(download deze klantervaring PDF)

Iedere ondernemer is op zoek naar een efficiënte bedrijfsvoering. Zo ook John P. de Wit uit Stellendam.

Al diverse malen is overwogen om de overstap te maken van fysieke relatiedossiers naar een digitale oplossing. Hiervoor is onderzoek gedaan naar de mogelijkheden van verschillende aanbieders van document management systemen.

Maar telkens waren er redenen om daar niet in verder te gaan. Met name speelden daar de kosten een grote rol in. Ook is gekeken naar de mogelijkheden van de leverancier van het assurantiepakket wat al jaren naar tevredenheid in gebruik is. Zij boden namelijk zelf ook een oplossing aan voor onze wensen.

Toch is er om verschillende redenen voor gekozen om te zoeken naar een extern pakket, met een koppeling naar de bestaande software. Via onze hardwareleverancier kwamen wij in contact met eDocs. Vanaf het eerste, verkennende, gesprek ontstond een prettige samenwerking.

eDocs was op zoek naar een nieuwe markt, wij waren op zoek naar een goede oplossing voor documentmanagement. Dit was de start van een intensieve samenwerking, waarbij bijna dagelijks overleg is geweest tussen ons en de programmeur van eDocs. In het begin was het aftasten van de wensen en de (on)mogelijkheden. Uiteindelijk kunnen wij niet anders concluderen dan dat er een mooie omgeving is gecreëerd, waarbij een koppeling tot stand is gekomen tussen de bestaande kantooromgeving en eDocs. Deze koppeling maakt dat alle (pakket-) polissen zichtbaar zijn in eDocs. Daarnaast is per relatie de mogelijkheid gecreëerd om losstaande informatie digitaal te archiveren.

Inmiddels zijn alle fysieke dossiers omgezet naar digitale dossiers en is het pakket stapsgewijs uitgerold op de werkvloer. Het bleek dat de werking van de software zo eenvoudig was dat iedereen er  heel snel mee vertrouwd was.

Per polis is er nu een documentmap waarin alle inkomende en uitgaande correspondentie chronologisch zichtbaar is, ongeacht of het per post, per fax of per email binnenkomt. Bovendien worden alle brieven die vanuit de assurantie-omgeving worden aangemaakt door een pollermechanisme automatisch onder de juiste relatie, polis of schade gezet. Het grote voordeel is dat alle documenten in één viewer zichtbaar zijn. Dit geeft rust en overzicht. Verder is het mogelijk om rechtstreeks vanuit eDocs e-mailberichten te versturen. Hierbij kan gebruik worden gemaakt van standaard e-mailteksten, maar er kunnen ook vrije berichten gemaakt worden.

Enkele jaren na de start van de samenwerking met eDocs, kijken wij met tevredenheid terug op afgelopen jaren en met het volste vertrouwen naar de toekomst. De processen lopen sneller, inzichtelijker en efficiënter. En dat is waar het om is begonnen en wat ook in de toekomst een basis is voor een gezonde bedrijfsvoering.

Wat zeggen klanten?

  • "Sinds we eDocs gebruiken zijn de bureau's leeg en kijken we niet tegen stapels post die nog verwerkt moet worden."

    Huisartsenpraktijk Javaeiland Amsterdam
  • "eDocs BV is een prettige no-nonsens partner. Wij hebben eDocs zien uitgroeien naar een professionele maatwerkoplossing voor elk bedrijf."

    E. Dopierella, Jera-ICT Zelhem
  • "Al meer dan 12 jaar maken wij met veel genoegen gebruik van eDocs. Door de handige functionaliteiten is eDocs bij Zorgwerk een succes!"

    Zorgwerk Personeelsdiensten
  • "We gebruiken eDocs om onze documenten te scannen en archiveren. eDocs is een prettige leverancier, goed te bereiken als er vragen zijn."

    Ingrid Schilder, Ravo Fayat Group
  • "Sanders Supermarkten gebruikt al jaren tevreden eDocs. Een buitengewoon gebruikersvriendelijk en stabiel archiveringssysteem"

    R. van Erven, Sligro Food Group Nederland B.V.
  • "Ons papieren archief wordt opgeruimd en digitaal verwerkt met eDocs. Een prachtig programma dat uitstekend geïntegreerd is met MicroHis."

    Huisartsenpraktijk Appelscha
  • “Wij gebruiken het programma nu ca. 8 jaar en zijn zeer tevreden. De eenvoud en de zoekmogelijkheden spreken ons erg aan.”

    Lau van Haren Coldstores BV
  • “eDocs BV heeft een mooie omgeving gecreëerd met een koppeling tussen ANVA en eDocs. Processen lopen sneller, inzichtelijker en efficiënter.”

    De Wit Assurantiën, Stellendam
  • "Als je eenmaal gebruik maakt van digitale archivering, merk je wat voor een tijdwinst je hiermee kunt behalen! "

    Landsman en Teune Financieel Raadgevers
  • "eDocs is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Informatie valt snel en eenvoudig te achterhalen. eDocs wint van het papierenarchief."

    Vanessa Croes, Pekaar Plastics BV
  • “Wat ideaal is eDocs toch. Je hoeft niet meer het archief in te duiken om iets op te zoeken. Wij hebben direct alle gegevens bij elkaar.”

    Loonbedrijf Oude Lashof
  • "Wij hier op de praktijk zijn erg tevreden over de samenspel van eDocs met Microhis. De gegevens van eDocs zijn via de patient in Microhis snel  oproepbaar."

    Huisarts J. Miedema, Spijkenisse